About Us

​​

The Center of Biotechnology on Genomics of the National Polytechnical Institute conducts research considering economic and social importance, location, and agricultural, livestock, fisheries, oil and public health needs, where biotechnology, in all its branches, represents an opportunity for economic and technological advancement in the northeast and the rest of Mexico, offering a Masters of Science in Genomic Biotechnology and a Doctorate in Science in conjunction with other schools of the National Polytechnical Institute.

Instituto PolitÉcnico Nacional

D.R. Instituto Politécnico Nacional (IPN), Av. Luis Enrique Erro S/N, Unidad Profesional Adolfo López Mateos, Zacatenco, Delegación Gustavo A. Madero, C.P. 07738, México, Distrito Federal, 2009-2010.